Кошик (0)

Укрпошта


Доставлення товарів на суму понад 499 грн безоплатне!

 

У разі доставки «Укрпоштою» ваше замовлення буде відправлене наступного дня після оформлення.

Час доставлення займає від 2 до 5 днів.

 

Оплатити товари Ви можете за рахунком-фактурою, який отримаєте під час оформлення замовлення, або готівкою у відділенні «Укрпошти».

Ніяких прихованих платежів! При отриманні посилки Ви сплачуєте вартість товару, вартість доставки (якщо сума замовлення менша, ніж 499 грн, та плату за переказ грошей за тарифами Укрпоштию.

 

Зверніть увагу! Замовлення безкоштовно зберігаються у відділенні протягом 5 днів, починаючи з 6-го стягується плата за кожен день зберігання. Ці послуги оплачуєте Ви!

 

Будь ласка, обов'язково перевірте посилку при отриманні в присутності представника "Укрпошти". У разі, якщо Ви помітили пошкодження посилки або недостачу будь-яких позицій, Ви можете відмовитися від посилки, склавши з представником компанії відповідний акт. Один екземпляр, будь ласка, залиште у себе, другий - візьме представник компанії "Укрпошта".

Отримати замовлення може тільки людина, яка зазначена у транспортній декларації в якості одержувача. Із собою необхідно мати посвідчення особи!

НОВА ПОШТА

 

Час доставлення посилки компанією «Нова Пошта» зазвичай становить не більше 3 робочих днів. Замовлення, які були оформлені до 14:00, ми того ж дня передаємо для здійснення доставки. Замовлення, оформлені після 14:00, передаються компанії «Нова Пошта» наступного дня.

 

Після цього перевізник повідомить вам точні терміни і час прибуття товару в пункт призначення.

 

Оплатити товари Ви можете за рахунком-фактурою, який отримаєте під час оформлення замовлення, або готівкою (карткою) у відділенні «Нової Пошти».

 

Ніяких прихованих платежів! При отриманні посилки Ви сплачуєте вартість товару, вартість доставки, та плату за переказ грошей за тарифами Нової Пошти.

 

Зверніть увагу! Отримати замовлення може тільки людина, яка зазначена в транспортній декларації як одержувач. Із собою обов'язково необхідно мати посвідчення особи.

 

Будь ласка, обов'язково перевірте посилку при отриманні у відділенні "Нової пошти". У разі, якщо ви помітили пошкодження посилки або недостачу будь-яких позицій, ви можете відмовитися від посилки, склавши з представником компанії "Нова пошта" відповідний акт. Один екземпляр, будь ласка, залиште у себе, другий - візьме представник компанії-перевізника. Замовлення з доставкою через «Нову Пошту» приймаються згідно з графіком роботи перевізника. Графік роботи цієї компанії ви можете знайти на її офіційному сайті. Також ви можете відстежити замовлення за допомогою спеціального сервісу на сайті «Нової Пошти».