Стандартні умови доставки та повернення
Обмін та повернення
Простий обмін і повернення
Випадково додалась або переплутана позиція у замовленні? Під час перевірки посилки Ви побачили пошкодження товару? Розуміємо, що непорозуміння трапляються. Просто розкажіть нам про проблему, а ми допоможемо швидко вирішити її.
Якщо під час отримання посилки доставлений товар не відповідає замовленню, кур’єр або менеджер на пункті видачі на ваше прохання забере такий товар і поверне гроші. На пункті видачі посилок поштових служб-партнерів теж можливе повернення, але не окремих позицій, а всієї посилки. Якщо по товару виявлено брак упаковки і Ви хотіли б його повернути, будь ласка, не відкривайте інші товари з посилки, часткові повернення окремих товарів з замовлення або повернення товарів з пошкодженою упаковкою ми прийняти не зможемо.
Якщо проблема виявлена пізніше, коротко опишіть ситуацію, прикладіть фото або відео товару, який ви придбали у нас і хотіли б повернути, надіславши лист з електронної адреси, що використовувалася для оформлення замовлення, на електронну адресу info@myronenko.org.ua
Якщо товар не відкритий, а цілісність упаковки не порушена, протягом 14 днів з моменту покупки ви можете повернути товар.
На жаль, навіть найвідоміші бренди не застраховані від збою на виробництві. Якщо ви виявите дефекти, можете повернути товар неналежної якості.
Будь ласка, обов’язково зберігайте упаковку, при зверненні ми попросимо надати і сам товар або товари, що входили в набір (без пошкоджень під час розпакування і використання), всі комплектуючі та упаковку товару а також документ, що підтверджує придбання товару у нас.
Ми запропонуємо можливі рішення, а в разі обміну або повернення товару організуємо візит кур’єра або розповімо, як відправити посилку нам.
Орієнтовно протягом 14 днів (але не більше 30 днів) після отримання посилки ми вивчаємо повернуті позиції, приймаємо рішення про повернення грошових коштів на вказаний рахунок. Якщо ви не використовували карту для оплати, потрібно буде уточнити номер карти для здійснення повернення коштів, ІПН і ПІБ власника карти. Додатково вам відправлять повідомлення на електронну адресу про статус повернення.
З усіх питань Ви можете зв’язатися з нами за телефоном: (097) 721 46 00.
Доставка
Доставка придбаних в нашому магазині товарів здійснюється національними поштовими операторами (Укрпошта та Нова Пошта).
Товари доставляються в усі регіони України, крім тимчасово окупованих територій та територій, де ведуться активні бойові дії.
Ми віримо в Збройні Сили України, і зовсім скоро доставлятимемо товари в усі куточки України!
Тарифи та умови доставки відповідають стандартним умовам та тарифам цих операторів. Вартість доставки сплачує покупець при отримання товару, або така вартість може бути додана до рахунку (для всіх видів оплати).
При замовленні товару на суму більше ніж 1000,00 (одна тисяча) гривень, доставка безкоштовна для покупця.